24 Eylül 2016 Cumartesi

Yürek Yangını Örgü Modeli

YÜREK YANGINI ÖRGÜ MODELİ

Bugün size göstermek istediğim Yürek Yangını Örgü Modeli çok hoş bir ajur modeli olup göründüğü kadar da zor değildir. 


Videomuzda da çok net bir şekilde görebileceğiniz Yürek Yangını Örgü Modeli'ni size kısa bir şeklide açıklamak isterim ;

Yürek Yangını Örgü Modeli için gereken ilmek sayısı 10 ilmek ve katları + 4 kenar ilmektir .

Örgünün arka sıraları dolamalar dahil hep ters örülmektedir .

Bu modelde dikkat etmeniz gereken tek yer bir hazırlık sırası örmemizdir, bu sırayı örgünüze başlarken bir kez kullanıyorsunuz !!

Yürek Yangını Örgü Modeli :

HAZIRLIK SIRASI ;

Ön : 2 kenar ilmek, * 6 ilmek düz, 2 ilmek birlikte düz , 2 ilmek düz, 1 dola * dan itibaren sıra sonuna kadar devam edin ve 2 kenar ilmek ile bitirin.

 MODEL BAŞLANGICI :

1.Sıra Ön : 2 kenar ilmek, * 5 ilmek düz, 2 ilmek birlikte düz , 2 ilmek düz, 1 dola, 1 ilmek düz * dan itibaren sıra sonuna kadar devam edin ve 2 kenar ilmek ile bitirin.

3 Sıra Ön : 2 kenar ilmek, * 4 ilmek düz, 2 ilmek birlikte düz , 2 ilmek düz, 1 dola, 2 ilmek düz * dan itibaren sıra sonuna kadar devam edin ve 2 kenar ilmek ile bitirin.

5.Sıra Ön : 2 kenar ilmek, * 1 dola, 2 ilmek düz, 2 ilmeği birlikte örecek gibi sağ şişe al, sıradaki ilmeği düz ör ve örmeden aldığın 2 ilmeği üstünden geçir, 2 ilmek düz, 1 dola, 3 ilmek düz,* dan itibaren sıra sonuna kadar devam edin ve 2 kenar ilmek ile bitirin.

7.Sıra Ön : 2 kenar ilmek, * 1 ilmek düz, 1 dola, 2 ilmek düz , 2 ilmek birlikte düz (arkadan batarak ), 5 ilmek düz, * dan itibaren sıra sonuna kadar devam edin ve 2 kenar ilmek ile bitirin.

9.Sıra Ön : 2 kenar ilmek, * 2 ilmek düz, 1 dola, 2 ilmek düz , 2 ilmek birlikte düz (arkadan batarak ), 4 ilmek düz, * dan itibaren sıra sonuna kadar devam edin ve 2 kenar ilmek ile bitirin.

11.Sıra Ön : 2 kenar ilmek, * 3 ilmek düz, 1 dola, 2 ilmek düz , 3 ilmek birlikte düz , 2 ilmek düz, 1 dola * dan itibaren sıra sonuna kadar devam edin ve 2 kenar ilmek ile bitirin.

Bundan sonra devamlı olarak 1. ve 12. sıraları takip edin.

Hayırlı Örgüler Dilerim. 

2 yorum:

  1. Merhaba arzu hanım öncelikle model anlatımı için teşekkür ediyorum. Ben bu modelden şal ördüm ve bitirmek üzereyim ama nasıl keseceğimi bilemedim başladığımız gibi zikzaklı bitmiyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Arzu hanım öncelikle model anlatımı için teşekkür ediyorum. Ben bu modelden şal ördüm ve bitirmek üzereyim ama nasıl keseceğimi bilemedim başladığımız gibi zikzaklı bitmiyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil