10 Temmuz 2016 Pazar

Kolay Bebek Battaniyesi

KOLAY BEBEK BATTANİYESİ

Bu sezonda malum ya evleniliyor yada bebek dünyaya geliyor ))) Bende size yine çok kolay ve tığ ile çabucak yapılabilen bir Bebek Battaniyesi Modeli göstermek istedim.



Bu modelin güzelliği de isterseniz battaniyenin yanına bir de aynı model yastık yapın alın size çok güzel bir hediyelik takım.

Tabii ben burada battaniye dedim ama siz bu modelden birçok şey yapabilirsiniz. Saymakla bitmez aslında, mesela banyo takımı, paspas, masa örtüsü, havlu kenarı, raf örtüsü, çanta ........

Tek ihtiyacınız olan ise dilediğiniz renkte ve kalınlıkta bir yün ve tığınız.

Bu model 36 zincir ve katlarından oluşuyor ve ben bu video da Alize Extra yün ve 4 numara tığ kullandım.

Hadi bakalım hemen başlayın derim ))) 


3 yorum:

  1. Harika modeller ve örnekler emeklerinize sağlık teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Size youtubeden ulaştım . En pratik , kolay anlaşılır anlatım sizin videonuzdu. Çok teşekkürler, elinize emeğinize sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Abla 36 dan başlayıp 4 tane yapıp birleştirme olur mu

    YanıtlaSil